Pages

Hunger Strike Friends.






" Aku lepaskan diaa "


" Kenapa kau lepaskan diaa ? Aku tahu kau sedih "



--------------------------------------------------------


" Wehh , aku laparrr "

" Aku nak makan Domino "

" Jumm , aku belanjaaa "



Heee .
Dalam banyakbanyak kehidupan uni , yang nehh aku paling sukaa .
Masalah kawan sentiasa ada ,
Masalah orang tikam belakang , orang tak suka dengan kitaaa .
Benda tuhh lumrahh .


Tapi ,
Aku still ada kawan yang tak berkira dengan akuu .
Yang ada , jika aku ngadu aku sakit , lapar or teringin sesuatu .
Mesti ada yang akan datang , tolong akuu .

Aku hargai benda neh .
Thankss .

Seperti sekarang ,
Bila aku cakap aku laparrr .
Semua nak makan DOminooo .
SO lets goo eatt :D





No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik