Pages

Harapan .



Asalamualaikum .



Aku pernah cakap ' Aku tak akan pernah percaya orang sayang aku '. Yeah , aku tahu sometimes bagi  orang bunyi macam klise jea . Aku bukan nak jadi macam neh , tapi sebab bila aku dah start percaya orang tuhh sayang aku , orang tuhh akan tinggalkan aku .

' Sometimes , i hate saying hello because the ending always goodbye '

Kau tahu tak sakit , bila orang yang kau sayang . Yang kau benar kasihi , dia tinggalkan kau . Pergi macam tuhh jea , yeah mungkin dia mesej kau dalam dua atau tiga bulan awal dia mesej kau , lepas tuhh ? Kawan itu ada sebab memori yang ada . 

' We just stranger with memories '

Aku ada sifat yang tak semua orang akan berani tegur aku . I have always a big huge wall in front me . Itu aku , aku bina dinding supaya aku terus terluka dan disakiti . Apa yang orang nampak ,tak semestinya aku ,kadangkadang hanya bayangan aku . Atau sometimes aku jadi macam tuhh , sebab aku tahu kau akan happy kalau aku jadi macam tuhh . Hmm .  

' Kadangkadang penat nak tegur orang first dulu , sometimes nak juga dia tegur kita dulu '

Maafkan aku . 
Sometimes aku penat jadi puppet untuk setengah orang .


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik