Pages

Indirect teguran.




So.
Hyee and Assalamualaikum.


Semalam aku pergi gathering untuk biro aku di iium nehh. Ada game tukartukar hadiah. So aku dapat hadiah cadbury and cloud 9.  Alhamdulilah,  rezeki macam tahu jea aku teringin nak makan cadbury. Tapi dekat situ selit satu note. By the way aku memang tak tahu siapa pemberi dia.

Dekat situ ada tulis ' amanah itu sangat berat '

Pergh. Deep gila. Satu pancaran kilat yang macam suruh aku sedar yang orang bagi aku amanah yang sangat berat aku kena pegang.

Direct teguran beb. Deep.

Like aku fikir balik,  sepanjang sem nehh aku dah jalankan tugas aku dengan betul? Betul kea apa yang aku decide buat semua nehh? Adakah tugas aku tuh betul dijalankan?  Layak kea aku untuk pegang amanah seterusnya? Huu.


Speechless.


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik