Pages

#WeddingWish





Tadaaa . Bracelet !

Aku bukan seorang yang tangan aku penuh dengan barang . Nak kata pakai jam pun , aku jarang pakai jam . Bila aku pakai jam , jam itu sama ada dia habis bateri , hilang or dan rosak sebab jatuh , haha . So , tangan aku memang kosong . 

Dulu aku pakai cincin , tapi sekarang aku tak pakai dah . Cincin tuhh dah selamat dalam kotak . So tangan aku totally kosong . Tapi tapi , actually aku suka pakai gelang dari cincin , sebab ?

Bagi aku cincin payah , sebab aku akan buka bila aku nak ambil sembahyang and aku akan mainmain pakai dan buka . So nanti aku akan letak merata-rata , jadi tak secure laa cincin tuhh . Kang tak pasalpasal aku menangis berlagu kalau cincin hilang . Haha 

Gelang aku okay sebab simple and dia tersembunyi . Orang tak senang nampak and selamat ! Orang tak curi , haha . And aku tak akan mainmain , aku biar jeaa . Lagipun sometimes , aku rasa gelang yang menimbulan ciri kewanitaan seseorang . Chewahh ! Haha :D


Just give me bracelet as mahar boleh ? Huhu .

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik