Pages

Letter To My BestFriend :')





Hyee 

Azrini Binti Anuar .


Ermm  nantinanti kau dah nak sambung belajar kea UITM dah kan ? UITM Tapah kan ? Hmm .

Seriously , masa mulamula kau cakap kau nak pergi UITM . Aku tersenyum , not senyum dekat muka , tapi senyum dalam hati and somehow aku rasa aku happy , happy gila untuk kau . Congrats wehh , congrats gilaa . Tahniah and aku happy untuk kau rynn ,

Lima tahun aku kenal kau , dari first kau masuk Dewan Makan Asrama SMKDA untuk orentasi sampai hari last kita makan dekat resthouse . Sekejap jea kan ? ... Its like baru semalam , aku pusing kepala pandang kau dan tanya nama kau siapa ? And aku admit masa aku kenal kau , memang terdetik dalam hati kau ' perempuan nehh lawa '

Form two kita rapat sekejap jea , then kita berpecah , kau rapat dengan orang lain , aku rapat dengan lain 
.
 Form three ? Well , i guess laman sosial memang rapatkan kita . And masa tuhh , maybe sebab aku dah biasa teman kau date , lamalama aku boleh cope dengan kau and aku dapat agak kau macam mana ?

Form 4 . Yeah , kita rapat sebab kita sekelas dan aku agak jauh dengan geng , aku tak pernah cakap dengan kau . Tapi masa form 4 tuhh , masa aku masuk kelas dengan kau , masa aku tengah kau miera dengan hindun gelak , aku berfikir , boleh kea aku masuk dengan korang dan kita jadi kawan baik ? Hemm , i guess we can right ? :')

Form 5 . Yea ,kita memang rapat . Buat kerja sekali and yes thanks sebab sokong aku dari belakang masa tuhh , seriously aku appreciate gilaa . Thankss wehh . 


Aku rasa banyak jea memori aku dengan kauu , bila aku jalan , duduk , teman kau date , study , makan , main game , bawa motor , banyak aku fikir pasal kau dengan aku rynn . Maybe aku tak pernah cakap dekat kau , tapi aku rasa bertuah sebab dapat kenal kau ryn . Aku glad dapat jadi kawan kau rynn :')


Now , kau dah nak sambung belajar ? Aku doa kau berjaya , aku doa kau capai semua impian kau , aku doa kau sentiasa bahagia kawan . Jaga diri dekat sana kawan , pilih kawan yang betul , jaga makan , jangan asyik malas nak makan jea . Jangan minum coke, aku jea boleh . Jaga solat , banyak mengaji , aku takde dah nak tengok kau . Aku hanya boleh doa dekat atas sana supaya dia jaga kau . So jaga diri baikbaik wehh , please jaga kesihatan . Kau tahu kau boleh cari aku bila masa  kan ? :') 

Sorry , aku tak mampu nak type panjang . Aku tak mampu :')



Dari form 3 aku teman kau date . Aku doa korang kekal . Kahwin nanti, insyAllah aku datang . Hohoho !


All the best rynn . I loveee Youuu :')



P.s : Wehh , jangan lupaa aku . Aku sayang kau . Thanks sebab jadi kawan aku yang terbaik . Maaf segala silap aku :')







No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik