Pages

Biro Bussiness :)






Hola Holi ?

Ehem , Asslamualaikumm *bunyi macam upin dan ipin :) Ngee .


Setelah lama , aku berada dalam UIA , sampai nak cuti sem dah pun . Haha , actually dekat sinie , aku terlibat dengan biro bussiness , kalau dekat sekolah dulu Kelab Usahawan . Biro aku bawah society aku punyaa , iaitu ECONS SOCIETY , eden tak mampau nak pergi yang atas atas dan gempakgempak tuh . Ada orang lagi layakk , chewahhh :D


Hahahaha !

Nak masuk bawah diaorang , kena ada interview . So nehh gambar masa INTERVIEW , yang sure bukan aku yang tangkap gambar . Gambar nehh aku dapat sebab aku stalk senior , haha . Kalau ingat balik merah muka eden , beb ! Peaceee :)


First event sejak aku masuk biro , Bazar D'Maryam rasanya . Entah laa aku dah lupaa . Gambar eden tadaa --' Masa diaorang tangkap neh , aku tengah jalan nak pergi sambut surprise birthday party untuk aku . So yeayyy ? O.o


Nehh last day . Rasanya masa nehh , semua orang dah nak balik Rayaa , yeayyy ! :D Soo , kitorang dapat duit rayaa , tapitapi takde laaa banyak sangat punn . Gambar tuhh macam ayah bagi duit dekat anak jea kan ? Muahahaha :D



Nehh masa EconFest a.k.a Economic Festival , festival untuk budakbudak econs . Masa nehh tengah bincang pasal game , diaorang beredebat pasal game lelaki rasannyaa . Bak kata senior , HERO JEJAKA MALAYA :) No komennn ......





Nehh event terbaru , Dedication Day . Kitaorang jual Big Apple . Big Apple yang donut tuhh okayy ? Bukan Apple yang bulat tuhh . Nehh bulat yang ada lubag dekat tengahtengahh ! Huhuhu ^^



Ahaa . Tuhh jea yang aku nak updatee . Peaceee :)

Gambar semuanya diciplak dari facebook Sis Dayah :)




No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik