Pages

The Sky Star .





Helooo .


Lama dah tak update blog , semalam meteor ekk ? Ahaaa . Orang semua suruh aku keluar tengok meteor jatuh kea tak , tapitapi aku tengok syiling mahallah aku jeaa , macam sengal jeaa . Ahaa . Malas aku nak keluar , dah laa smeua orang tidur awal , Nak periksa kankann ? :)


So , masa aku tengah duduk mengadap langit tuhh , baru aku rasa macam terfikir , on laptop , buka gambar and tadaaa .


Mia familia .

Muahaha . Bukan selalu dapat tangkap gambar ramairamai macam nehh . Selalunya gambar tuhh takde aku dengan ayah aku , sebab selalunya kitaorang laa jadi cameraman . So so , tadaa . Ada gambar kita . Huuu . Tersenyum aku tengok gambar nehh . By the way , itu bukan rumah aku , rumah atok saudara aku , kan sebab rumah tuhh macam rumah yang lama , so lawa tangkap . Tapitapi aku crop rumah tuhh . Kuanggkuangkuangg , hehehe :)


The boys .

My dad and my brothers .

Orang selalu cakap , kalau takde orang tuhh bising kan ? So soo . Boleh laa .Masing masing ada kerenah sendiri . Ahaaa . The one that should be protecting the girl , and be there kudd . Ahaha , aku jiwang . Dalam banyakbanyak lelaki tuhh , aku paling sayang yang warna hitam , heee . Yang lain tuhh sayang , tapi sikit jeaa , HAHAHA XD


The girlss .

The one that tempat cari gaduh , the one that tempat luah , the one that tempat kacau malammalam , the one that kena buli samasama . Ahaaa , tuhh jeaa kudd . Kalau aku cakap banyakbanyak diaorang perasaan laa pulak kan ? Muahaha . Loveee you All :)


Siblingss :)


Mum and dad :)



Dah , tuhh jeaa . Nak study . Byeebyee :)







No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik