Pages

Saya Okay Saya Dah Besar .





. Saya Okay Saya Dah Besar .



Naa . Actually saya tak okay .


Its suck being adult . Its suck have to follow the rule . Bak kata Hlovate , bila kita dah lapan belas , automatic kita rasa dah besar . Kita boleh decide semua benda . But now , i hate it . I want to be little again . Can i ,can i pleasee ?


Me , grow up ?

Masa ayah aku hantar aku pergi UIA . Ayah aku cakap , sekrang aye dah besar , kena pandai , kena buat , kena jaga diri blaa blaa blaa ....... Mana boleh tahu semua , itu rahsia diantara ayah aku dengan aku . Haha , sweet tak ? Sweet sangat :) Aaaa . Tapi indeed benda tuhh payah nak buat. Somehow aku rasa diri aku dekat uia , adalah diri aku yang berbeza dekat lenggong . Sangat beza , tapi masih sama diri aku . Just diffrent attiude and another . Its just i try to be myself but i try to change myself into a better person .



Saving ?

Seriously  , aku failed gila . Kalau dekat lenggong , aku boleh jimat sebab rumah ada makanan . U ? Ahaa , 24 jam aku teringin nak makan . Nak nak , KFC , PIZAA , MCDONALD , semua benda boleh deliver . MasyaAllah . Haha , failed terus rancangan nak diet . Waaaa :( But , i still trying . Just wish me luck :) Tapitapi , kenapa elaun untuk budak first year tak masuk lagi . Waaaa ! Cepat laa masuk . Nak shooping ! Hahaha XD



Miss ?

Yeah , i miss everything . Especially , my mum my dad and my family . Kalau ikut fakta , aku adalah anak yang selama 17 tahun tak pernah tinggal family lamalama . Tak pernah duduk asrama . Kalau shopping pun dengan ibu ayah . Makan , gurau , gaduh , bermanja semua dengan mak ayah aku . Plusplus aku jea anak yang seberapa ketika aku seorang jea duduk dekat rumah . So masa tuhh memang aku rasa mak ayah aku tuhh, aku seorang jea punya . Haha . So i miss my family . Ahhh , and my friends . Yeaa , aku rindu korang gilaa . Rynie , serious aku rindu kau . Aku nak pergi resthouse minum cokeeeeeeeeeeeeeeee !



Learn to be alone in this cruel world ?

Is not cruel . Its just , just you without anyone . You have to handle it yourself .  everything , yeah maybe akan ada orang tolong . tapi serious kea dia tolong or just want to please korang ? Hmm . Everything happen must be a reason . Right ? :)



Kalau korang baca blog aku , mesti ada setengah dari korang akan terfikir . Standard laa tuhh , baru nak masuk hidup baru kan kan ? :)

Aku saje jea nak tulis . Peaceee :)



2 comments:

  1. I miss you i miss you. Tadek kau, dah lama tak minum air carbonate. kesian aku :/

    ReplyDelete
  2. Ahaa. Nasib kita sama. Diaorang dekat sinie pun marah aku minum cokee. Woo, pity mee :/

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik