Pages

HotSpot :O






Assalamualaikum and hyee .


Hari tuhh aku cakap , laptop aku tak dapat detect wifi UIA kan kan ? Kayy , akuu sukaa , aku sukaaa -_-' And and and disebabkan itu aku pun rasa malasmalas nak pergi ITD untuk tengok semua bendabenda nehh , laptop nehh pun dah lama . So , kalau dia merajuk dengan aku , aku redha jeaa :)


Oleh yang demikian , ahaa . ayat sastera bahasa melayu , tak boleh baca . Aku fikir cara lain yang boleh buat laptop aku dapat wifi . So so , aku baru teringat HOTSPOT :) HOTSPOT ? tahu HOTSPOT tuhh apaa . Aku pun tak tahu sebenarnya , MUAHAHAHHA :)


Hotspot tuhh meaning dia ,korang jadikan phone korang macam moden . Bila korang buka hotspot dalam phone korang . Phone , laptop , tab apapa jela gadget dapat detect wifi pun korang . Tadaaaa . So , aku nak terfikir laa nak buat macam nehh . Tapitapi masalahnya , HOW ? Thoinkthoinkkk !


Errrerr , aku nehh laa pemaluu , acecee . Ahakss :)


Dipendekkan cerita , dah aku duduk dekat KL kan . Berlambak lambak kedai phone dekat KL nhh , pergi jela tanya , kan senang habis cerita . Mengada sungguh kau atiee . Muahehee . Saya memang mengada , tapi saya mengada dekat oranag yang kenal saya jeaa , ngeee :) Lappp chuuuu .


Soo sooo , tadaaa ! Aku dah dapat pakai wifi based on my phoneee . Yeayyyyy ^^^



Comel tak phune iteww :)






No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik