Pages

Short Entry




Hyeee dan assalmaualikum.


Lama aku tak update blog. Rindu blog,  waaaa :(

Kalau tulisan aku banyka typo,  biarkan. Aku tulis blog pakai phunee jea. Laptop wifi aku tak dapat lagi. Waaaa :(

Ineh just entry yang pendek. How my kehidupan dekat u :)

How?  Okay. Busy gilaaa. Aku masuk UIA,  hari isnin. Tapi hari selesa aku dah ada periksa arab dan english. Hukhuk :( Dah laa duadua aku KO. Tapelaa, at least aku cuba. Then ada periksa bacaan alquran. Haha,  sweeet :) kawan aku dapat ustaz arab,  hahaha. Nasib laaa kauu :)

Then?  Nanti laa aku buat entry panjang. Tak best type guna phone. Aku tak tahu apa kan jadi nanti. Hahaha.

The mean point. Hidup U memang penat gilaaaaa! Aku rasa tak sempat langsubg aku nak fikir pasal benda lain. Penat dan kebusyan aku membuatkan aku lupa segalanya. Hahaha. Now,  aku tengah tunggu kelas . Siap awal sangat. Kan dah forever alone --' Huwaaaa :(


Tapelaa. Biarkan. Tadelaa,  aku penat fikir apa apa. Just me alone in this desolate class. Ngeee. Dah macam orang gilaa dah. Chawww. Byeee ^^


KEEP CALM AND SMILE :)



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik