Pages

#ReunionPartTwo





Hari tuhh , aku tulis pasal reunion part one kan ? Masa tuh aku dengan kawankawan budak sekolah rendah . Lepas habis reunion dengan diaorang . Aku pergi jumpa pulak kawankawan aku dari - Form 1 Hinggga Form 3 yang dapat masuk matrik . So reunion dengan diaorang . Tapitapi gambar tak banyak , sebab kitaorang kalau jumpa , kitaorang banyak sembang , bukan banyak tangkap gambar , ahaa :)

Suree will miss you guys . Yang perempuan semua dapat masuk Matrik Gopeng , Perak . Lelaki baju coklat Matrik Selangor , Yang seorang lagi , Matrik Kedah . Ada setahun ada yang dua tahun . Diaorang kawan sampai mati :')



Aku sure rindu korang yang selalu patahkan hujah aku :')


Budak Kepoh :')


Phonee kitaorang sama :')


Diaorang sisters and brothers :')






Dia memang selalu stress , biarkan :')


Aku rindu nak gosip pasal korea dekat kauu :)



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik