Pages

Bleesing .




Assalamualaikum .


Pagipagi , subuh . Mak aku cakap, hari nehh result UPU keluar , selepas pukul 12 tengah hari boleh check . Aku ? Errr , haaa , okayyy . Doa laa dapat . Then , aku dengan mak aku gelakgelak jeaa . Haaa , dalam hati , hanya tuhan jea tahu . 

Then aku bersiap laa pergi sekolah , pakai baju kelas yang berwarna hitam . Sebab diaorang cakap semalam  yang diaorang nak pakai baju hitam , aku pun tak contact dengan diaorang malam semalam . So , pakai jelaa . Pergi sekolah , tengoktengok , semua orang pakai baju biru . Even kawan aku yang kata nak pakai baju kelas pun tak pakai , sorang sorang sampai , semua pakai baju biru . Ouh kayy . Even budak kelas aku pun pakai baju biru , aku seorang jea pakai baju hitam . Kayy , takpee . Tipu laa kalau aku cakap , aku tak ada marah langsung , tapi nak salahkan diaorang ? Tak boleh . Tetap salah aku sebab aku tak tanya diaorang . So , salahkan diri sendiri .

Disebabkan macam tuhh , aku pun buat decide laa nak balik . Aku balik laa , jalanjalan . Jumpa makcik makcik tengah jalan ' Ehh , pergi mane nehh ? ' Aku dalam hati takkan nak cakap aku ponteng sekolah kudd , never mind .  ' Saya baru lepas jogging mak cik ' Then buat muka comel . Mak cik gelak aku pun turut gelak . Hentam jelaa mak cik . Maaf secara tak langsung dari saya :')

Sampai rumah , duduk . Panas gilaaa ! Matahari alahai . Kat mane laa aku nak berlindung . Then , aku masuk dalam Van duduk , buka tingkap . Then aku tiup balon dan lepaskan angin . Fuhhh , sejukkk :D Then , lamalama aku tertidur . Mimpi pun merapumerapu . Terjaga pukul 12.30 masuk rumah , buka laptop . Dalam fikiran , UPU UPU UPU UPU UPU UPU . Ahaaaaa -.-'



Ya Allah . Alhamudlilah .

THANK YOU , MY LORD . VERYVERY VERY THANK YOU . ALHAMDULILAH . ALHAMDULILAH . ALHAMDULILAH . 

Ya Allah , Hanya tuhan jea tahu , betapa seronok dan gembira jea akuu . Aku baru ingat hari nehh hari yang suck sebab aku tak dapat have fun dengan kawankawan aku . Tapi , rupanya hujan di pagi hari , matahari di tengah hari . Heee :)

ALHAMDULILAH and THANK YOU AGAIN .



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik