Pages

Matrikulasi .






Hyee ! Hyee ! Holaaa Holiii !


Okayy .



Asslamualaikummmm ! :D



Aku just nak cakap , aku happy ! Yes , aku happy !


Lalalalalalala , sing a happy song ! Lalalalalalaa , sing a happy song ! #Smurf


Kenapa aku happy ?



Tadaaaaa



Ehem , bajet comel ! 


Ahaha , nampak tak lesung pipit tuh ? Comel tak ? Comel tak ? Kay , gedik :D


Muahaha . Aku takde reason nak happy pun sebenarnyaa . Aku just biasabiasa jea . Just aku rasa aku happy , so aku kata laa aku happy . Maybe sebab aku dah nampak something hikmah tuhh kudd . Apabila yang pahit tuhh dah jadi madu . Hehee :D 

Andand ,

aku tak dapat matrik . Yeah , people cakap

' what ?'
kau tipuu 
jangan laa mainmain .
kalau betulbetul terjadi , macam mane ?
serious boleh tak ?
heshh , aku tak percaya 
agak laa menipu punn weyhh !!!

Err , hmmm . emmm emmm , aku tak tipu laa korang nehh punn . Memang laa aku nehh kadangkadang suka mainmain , tapi benda macam neh aku tak mainmainn . Aku memang tak dapat ? Tak lawak dan aku seriouss memang akuu tak dapat . Huu .

Then , bila aku cakap , akan ada dua kumpulan , 

Kumpulan pertama : Senyap terus . tak reply sudahsudah . Aku tak tahu sama ada , diaorang kelu or diaorang tak tahu balas apa or diaorang ingat kau tipu slash mainmain slash diaorang ingat kelakar maybee . Err , i dont know .

Kumpulan kedua : Diaorang akan tanya soalan dan akan rasa macam serba salah . Tie , kau okayy ? Sorry , aku ingat kau mainmain . Aku harap kau okayy . Dan lainlainn .

And , actually aku okayy . maybe ada hikmah kudd . Tuhan tuhh best planner . Dia bagi yang terbaik . Soso , aku okayy jeaa . Tapi kawan aku yang lainnn dapat , so 



CONGRATSS :D



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik