Pages

First Step .





Hai .


Bulan nehh , keluar result Matrik .
Bulan 5 , minggu ke-2 keluar result UPU .
25.5 budak asasi masuk U .
1.6 budak diploma masuk U pulakk .


Sekejap jea masa berlalu , aku rasa macam semalam jea aku baru tutup kertas perika prinsip perkaunan .Aku rasa macam baru semalam jea , aku dengar cikgu berleter dan marah aku pasal masa depan . Rasa macam baru semalam jea , aku bergembira dengan kawankawan aku . Rasa macam baru semalam jea , aku study malam dengan kawankawan aku . Rasa macam baru semalam jea , aku lepak dengan kawankawan aku makan ais krim dekat resthouse , tak sedar nak SPM . Haaa .

Time Flies So Fast .

I miss the old times .

Hmm .

Tapi nak tak nak , masa ke depan juga kan ?




Doakan aku dapat Asasi Ekonomi dan Sains Pengurusan dekat UIA dengan kawan aku , sha'adah . Kitaorang isi course yang sama dan tempat yang sama . Aku harap sangat , aku dengan dia dapat sambung belajar samasama . Harap gilagila kudd . Fahmi dengan Hedayah pulak , aku hope juga diaorang dapat belajar samasama , diaorang tak couple , tapi at least diaorang minta course yang samaa . Muahehe , kitaorang memang berfikiran sama . Rynie , dia tak cerita dekat aku punn . Sabar jelaaa ..


Huuu .
Macam mana kehidupan aku nanti ekk ?
Hmm .
Deep in thinking .



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik