Pages

#UnbiologicalSister1




No edit . Gambar asli :)
Hyee .

Meet her , Siti Nur Sha'adah Binti Sharuddin .

Betul kea nama ayah kau ? Aaa , sampai sekarang aku tak reti nak eja nama ayah kau dengan betul . Sorry :)

Macam boleh buat perbandingan kea ? 

Kalau anda nak buat calon isteri , anda pilih yang mana satu ? HAHA -.-' Adesh , pedihpedih .


Dia kawan . 
Dia lawan .
 Dia musuh
 . Dia teman .
 Dia kakak .
 Dia buah hati .
 Dia adik .

Haa , jangan percaya sama sekali apa yang saya tulis dekat atas tuhh . Itu hanya penipuan dan tidak penipuan sematamata . Ada yang betul , ada yang salah . Sejak bila kau kerja jadi buah hati akuu ? Hahaa , sejak aku single kann ? Yeahh ! :D

Dia antara kawan , yang boleh buat aku gelak dengan pandangan mata sahajaa . Dia satusatunya kawan aku yang kitaorang buat pillow fight ! Hahaa , sengal jea , dah laa dekat rumah orang pula . Sebaik tak tercabut kekabu bantal tuhh -.-' 

Mostly , aku banyak kenagan dengan dia . Sebab kitaorang suka pergi sekali , duduk tidur rumah dia sekali . Buat kerja gilaa sekali . Study samasama , janji samasama . Aku rapat dengan family dia , yang aku dah anggap macam family aku sendiri . 

' Promise me , you wont forget our laugh , our jokes , our plan , out tears , our memories , our experiences , and our friendship ' - B Adah C 12.31 a.m 


Pesanan :

Hey , i wont forget all our promise . All of that . Sorry , kalau aku suka merajuk dengan kau . Tapi , kau bukan pujuk aku pun kan :P Haha , kayy , kau pujuk . Aku sayang kau . Yea , maybe aku jarang cakap kan ? Sebab kalau aku cakap , Haha , macam pelik jea . Kita jarang contact , jarang jumpa , memang tak jumpa pun sejak SPM habis sebab kau tinggalkan aku dekat sinie . Tapi aku rindu kau , rindu memory kita , rindu plan kita , rindu semuanya . Aku tak akan  lupakan semua tuhh InsyaAllah , dan InsyaAllah , aku tak lupakan kauu 

Friends Forever .




No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik