Pages

#Unbiological Sister 2






Which one , i want to story ?

Actually , both of them are my unbiological sister . Duadua orang aku sayang , duadua orang aku care . Duadua orang aku rapat . Diaorang duadua aku ada kelebihan masingmasing . Gambar nehh , masa kitaorang form 4 nak beli barang Form 5 ? Hurmm , yeke ? Kea masa Form 3 nak beli barang untuk Form 4 ? Ahaa , aku dah lupaa -.-' Yang penting , masa tuhh kitaorang pergi KK and one of the memory . Thanks rynie belanja KFC :)


Gambar nehh , masa kitaorang pergi lawatan masa zaman Form 4 . Place dekat Kuala Lumpur , Sogo . 

Aku kenal dia sejak dari zaman Form 1 , and kitaorang satu kelas sampai Form 5 . Dia satusatunya unbiological sister aku yang aku tak gaduh dengan dia . yeke ? Aku rasa kitaorang tak pernah gaduh . Ada ekk rynie ? Takdee ann annn ? Hmm O.o Kalau ada , sorry dari lubuk hati yang paling dalam :)

Masa Form 1 , aku tak rapat dengan dia sangat . Maybe sebab masa tuhh , aku pemalu kudd ! Hahaa :D Pemalu laa sangat -.-'  Aku rapat dengan dia sekejap masa Form 2 , tapi selepas aku gaduh dengan adah , kitaorang dah tak rapat sangat . Semua bawa diri masingmasing . Aku rasa benda yang buat kitaorang rapat adalah laman sosial , hahaa ! Aku rasalaa , sebab kitaorang jea yang masa tuhh , gilaa dengan perkaraperkara yang macam tuhh .

Form 3 , kitaorang rapat sebab maybe sebab masa tuhh ada banyak kelas tambahan , tusyen , kerja khusus , pergi jalan sanasini . So , itu membuatkan kitaorang rapat, cakap pasal hal kerja sekolah dekat myspace , aku tolong dia buat kerja khusus , dan masa tunggu result , kitaorang banyak buat kerja , jalan sekali , and date sekali ! Muahaha :D


Masuk Form 4 dan Form 5 . Kitaorang kelas sekali , masa tuhh aku berpisah dengan gengbestfriends akuu . So , kena laa buat bestfriends baru kankan ? Masa nehh , kita orang start rapat gilaa . Duduk sekelas , meja dekatdekat , group kerja sekali , gosip sekali , kena marah dengan cikgu sekali , haha . Masa form 4 , double date sekali , masa form 4 laa , masa form 5 , takde dah double date . Just dia jeaa date , aku penaman date :)

Masa nak dekat dekat periksa , kitaorang macam dah tak rapat sangat ? Sebab , no reason , just keadaan nampak jea macam tuhh . Actually , aku sedar kitaorang makin jauh , tapi masa tuhh aku tak risau sangat . Sebab aku rasa , even kitaorang makin jauh , hubungan persahabatan tuhh lebih kudd . Bonding yang ada tuhh , tak senang nak diputuskan . Maybe kitaorang nampak macam jauh , tapi dalam realiti tak kudd . Bonding persahabatan tuhh lebih kuat .

Tapitapi , aku dapat surat . Hahaa , so sweet kan dia ? Bagi surat bagai , nampak sangat romantik dia ? Hahaha :D Kayy , kidding . Tapi , perghh , terharu aku baca surat dia . Memang menitik air mata , huhuu . Thanks rynn , bagi surat . Lepas nehh , bagi laa hadiah pulakk , hehe :D

By the way , THANKS JADI KAWAN AKU . Hope kita jadi kawan sampai bilabila tauu . Thanks sebab selalu dengar coloteh akuu , kerenah ragam akuu . Thanks . Thank you so much . Hope hubungan hang dengan encik tiger tuhh berkekalan sampai kea anak cucu . Nak kahwin nanti jangan lupa jemputt ! :D

Lovee youu , kawan ! :)



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik