Pages

Blessing


Hyee !

Sorry baru update blog . Takde idea dan busy dengan membusykan diri dengan pelbagai perkara . 

Congrats kepada semua kawankawan aku , tak kira laa korang dapat berapa apa apa pun , tetap nak congrtas , sebab aku tahu , korang dah cuba sedaya upaya korang yang termampu . Maybe kalau kita tak berjaya sekarang , kita akan berjaya di masa depan . Allah itu maha adil , pasti ada hikmah di sebalik apa pun yang terjadi . 

Berapa result aku ? Tak payah laa tahuu . Secret , tapi aku tak berjaya capai apa yang target . Yeah , maybe bagi orang lain cakap aku nehh tak bersyukur . Yea , aku bersyukur , sangat bersyukursyukur , tapi aku sedih sebab benda yang aku tak taget dapat , dan benda yang aku target tak dapat . Tapi , maybe ada hikmah , Allah itu sebaikbaik perancang . Thank you Allah :')

Dia kawan aku , dia penguat aku bila aku sedih . Kadangkadang cukup ada dia , dah boleh buat aku tersenyum . Dengan dia aku tak perlu jadi fake , aku jadi diri sendiri . I lovee youu kawan :')







' Ya Allah , kau berikan lah dia kebahagiaan walau dimana saja dia berada ' 



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik