Pages

Wishlist .





Lalalalalaala !


Fuhhh , tiup habuk ! Waa , aku rindu nak update blog . Aku tak tahu nak update blog apaa . So , this time nak update pasal wishlist .


First wishlist .

New phone . Can you give me one ? Cannot ? Aaaa , fineee . Kayy , aku bukan macam setengah orang mak ayah beli kan phonee , aku kena guna duit sendiri . A bit sad , but okay laa kan ? At least aku tahu penat lelah duit tuhh and aku akan lebih jaga . Macam phone aku sekarang .


Even kaukena baling dengan aku , jatuh for berapa kali , masuk air , calar sana sini . Kau tetap utuh dan sedia berkhidmat and disebabkan kau cari pasal barubaru nehh , aku berminta maaf sebab aku kena beli phonee yang baru . So , pleasee be safe okay ? Even ' kalau ' aku guna phone baru nanti , aku tak akan tinggal kan kau .  Aku setia padamu . 


Nokia Lumia 920 .
Smart tak ? Huwaa huwaa . *cryingg .
Aku suka nokia sebab dia tahan lasak . Lagipunn , phone lama aku nokia , plusplus , aku suka nokia . Windows not bad apa ? Selama nehh aku pakai laptop , okayy jeaa . Yeah , lagipun aku memang dah tahu sikit sikit pasal windows 8 . Soo , tadelaa , aku nak pening kepala . Heyy , tak kenal maka tak cinta kan ? :D


Samsung Galaxy Note 2 .
Disebabkan kakak aku asyik cakap pasal phonee nehh , sampai aku pun kena tempias diaa . Yang nehh , kalau korang nak bermurah hati , bagi laa sebijik dekat akuu . Aku redha jea , kalau korang nak bagi dekat aku . Lagi suka punn ada . Plus , orang cakap android best . Aku tengok abang aku pakai macam biasa jeaa Kea , memang abang aku tuhh tak berperasaan -.-' . Haha , tak tahuu laa . 

Blackberry 10 .
Ahaa , aku tak pernah pakai phonee bb . Tapi aku tengok kawan aku pakai macam best jea , even kawan aku cakap kalau boleh jangan beli phone Blackberry , beli samsung , android . Haha , tapi phone bb yang nehh aku nak . Lawa , bentuk dia pun cunn ! Dan harga dia lagi laa tersangat cunnn ! Soo , hanya impian tinggal impian jea kuddd . *wipe tears 

Phone nehh lagi mahal dari Iphone 5 kea ? O.o

So , anyone can ? 


Ps : To my best friend Azrini . Happy Anivesarry for 3 yearss . Sudah rasmi aku jadi peneman date korang selama 3 tahun :D Ahaa , sungguh cepat masa berlalu . Walau dulu kita selalu buat double date , dan sekarang korang jea date , aku date sorangsorang , yang ditemani oleh cokee :) Ahaa , enoughenough . 

Ps : To my best friends , congrats lulus test jpj . Even kau cakap dekat aku kau takut . Finally semunya dah berakhir okay laa kan ? Lepas nehh , kau laa pulak bawa aku naik kerata ! Yeayyy :D






No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik