Pages

#Wishlist 2 .




Comel kann ?

Cann ? 
Hahaa ! Tadee tadee , aku tak nakk ! Geli -.-'

Second wishlist .

Ahaa , aku nak pakwe sorang boleh kea ? Hehehe *sengihsorangsorang . Kalau kakak second aku baca , mesti dia cakap aku gatal , garik seangkatan dengannyaa . Aye gurau jea angahh :)


Can i ?
Aha , aku teringin sangat sangat . Tengok dunia orang , belajar budaya orang , tengok aspek kehidupan yang lain . Berdikari , dan cuba berdiri atas kaki sendiri . Masa dekat luar negara , hanya ada diri kita , dan kawankawan baru . Cabaran ? Yess , lovee itt . Even kakak dan abang aku macam berbelah bahagi nak bagi aku . Tapi , aku teringin jeaa :) 

Tapi yang nehh , impian hanya impian sebab kalau nak . Kena belajar pandaipandai , addmath -.-' Suck youu knoww . Never mind , master and phd maybe aku boleh study dekat luar . InsyaAllah , Aminn :)


Haha , impian hobi . Tak salah kann ? Ahaa , yang nehh aku tengah mengapai tangga , satu persatuu . Tapi payah kalau nak belajar sendiri , kena ada orang ajar . Benda nehh complicates , shutter , aperture , sometimes rasa macam nak baling jea , tapitapi , haha , ingat murah keaa nak beli benda tuhh . Soo , sabar jelaaa -.-' InsyaAllah , one day . I will :)


Just me dan kawankawan akuu . Lepak , hanging out , laughing , say stupid things , jokes and just laugh and taking crazy photos and the right word is having funnn .Do silly things , tanpa ada orang marah . Just bergembiraa , no problems . Just happy :)


Ahaa . Lawa kann ? Best nyaa , kalau bilik aku macam nehh . Aku pernah buat masa form 5 tapi , tak completed laa . Dinding penuh dengan nota , katakata semangat , gambar . Tapi sekrang aku dah kosong kan balik , sebab . Ahaa  , zaman belajar dah habis so nak buat apa notanota tuh kann ? :D



Lastly , the wishlist yang paling aku nak tunaikan . Setiap hari aku cuba buat , even apa yang aku buat tuhhh masih tak cukup . Tapi at least aku usahakan , insyaAllah aku akan berjayaa . Amennn . Pray for me :)



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik