Pages

Unbiological Sisters


Hyee , dah lama aku tak update blog . 

Ehh ? Lama kea ? Hewhew . Biar laa kita , asalkan kita tak kacau orang , ngeee :D

Picture was taken at Tasik Raban . 

Kalau gambar tak lawaa , jangan laa marah . Kita bukan profesional photographer :)

My love . My Friends . My Best Friends . My Unbiological Sisters :)












Aku blur nak edit gambar dia nehh . Masuk sini , tak lepas  , masuk sana , tak lepas . Last , aku letak gambar macam nehh jea senang ! Hehee . Sorry laa dayah . Aku rasa gambar macam nehh dah lawaa . Sorry :)



 2/3 daripada gambar orang yang aku tangkap , gambar dia laa banyak aku rasaa . Hahaa , sebab kau padang camera , then muka kau makan camera . Then , senang laa . Seorang lagi tuhhh pemalu , hahaha :D


Mee . Guaa dah memesar . Sumpahh , bencii -.-'





Hope our friendship last long until the last of my breath :')





No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik