Pages

Moment .





'Atiee . ' S ' couple dengan ' A ' kea ? '


' Ha ? Ouhh , yea kudd . Aku pun tak tahu . Aku tengok diaorang rapat jea . Maybe . Idk :) '


Wait , kenapa diaorang tak cerita dekat aku . Kita kan rapat , kenapa tak cerita ? Kena text ' S ' nehh .


' Wehh , kau couple dengan 'A ' O.o Sampai hati tak cerita . '


3 minutess .

' S 'Calling .
' A 'Calling .
' S ' Calling .
' A ' Calling .
' A ' Calling .
' A ' Calling .

Tak angkat dan tak reject . Biar jea phonee bunyi . Parking motor dekat rumah , baring atas sofaa . Telephone rumah bunyi .

Mak : Helloo .
' S ' : Boleh cakap dengan atiee ?

Mak pandang aku , angkat phone dan tunjukkan dekat aku . Aku geleng kepala , dan letak tangan dekat tekak , buat macam orang tak nak cakap . Mak aku mengeluh , then

Mak : Atiee tengah tidur . Maaf laa , nanti call balik .

Aku senyum kesedihan . Sampai hati koranggg :'( . Mak aku pandang aku , tanya kenapa . Aku hanya mampu tersenyum , masuk bilik dan ambil bantal , tutup muka . Tidur .

Esoknya , pergi sekolah . Sembang dengan kawankawan . Then , seorang kawan aku pergi dekat akuu .

Kawan : Atiee . Diaorang tak couple laa . Ada salah faham laa . Kau kena faham . Jangan tibatiba nak marah . Tanya laa dulue . Korang kan rapat , takkan pasal dia , korang nak gaduh . Blablabla .


Aku senyum dan hmmmmm . Yelaa , yelaayelaa . Aku yang salah  Kayy . Balik dari sekolah , tengok phune dan ada mesej .


' S ' : Wehh , kau kenapa ? Kau marah aku kea ? Sorry laa . Salah faham jela wehh . Kau suka dia kea ? Kalau tak kau tak akan marah kanan ? Aku pindah esok selepas hari periksa .


Ohhh , kayyy . Kenapa kau pindah cepat sangat ? Kau kata kau nak pindah bulan 1 . kenapa kau pindah awal pulak ? Kenapa ? Kau kata nak spend timee dengan geng kita , sebelum kau pindah . Tapi kenapa kau pindah ? Huu . Kaykayy .


Dekat sekolah masa rehat , aku nampak ' S ' dengan kawankawan budak kelas diaa . Aku jalan , aku tegur kawan kawan dia , aku gurau . Aku curi makanan dan minuman diaorang . Buat lawakk , senyum . Gurau . Padahal dalam hati , aku sedih gilaa tahu . Kenapa kau buat keputusan nak pindah awal sangat ? Hmm . ' S ' tunduuk jeaa . Senyum pun tak .

Then , masa sesi nak tangkap gambar . Masa akhirakhir persekolahan . Aku pergi lagi kea kelas diaorang . Well , kelas tuhh macam dah kelas akuu . So , aku pergi menyembok nak tangkap gambar sekali . haa , aku memang tak tahu maluu punn . Hehhe . Tapi masa tuhh , dalam hati aku . Kau nak pindah , aku tak banyak gambar dengan kau . Aku nak ada gambar dengan kauu :') Kau dengan dia diam jeaa kan ? Saling pandang memandang .

Then , kita semua busy periksa . Aku dengan kauu , semua busy . kau dengan kelas kauu , aku dengan kelas akuu . Thenn , ada mesej masuk .

' Atiee , atiee dengan ' A ' gaduh ekk ?

' Kenapa cakap macam tuhh ?

' ' A ' cakap . Dia cakap dia takut nak cakap dekat atiee '

Masaa tuhh rasa macam nak bagi flying kick jea dekat diaa . Tapi sabarsabar , then text ' A ' .

' Kalau kau tahu aku marah dekat kauu , kenapa tak tanya sebab aku marah ? '

' Aku takut , kau tak senyum pun dekat aku '

Rasa macam nak tembak pun ada masa tuh . Tuhh namanya merajuk -.-' Tuhh pun tak tahu kea ? Kea aku garang benaaa . Biarkan atiee .

Last exam .

Kawan :'  Atiee , ' S ' bagi nehh .' .. ' S ' ada dekat situ .

Aku : Wehh , how exam , okay ? Best tak ? Soalan susah tak ? *purapura cakap dengan orang lain .

Kawan : Wehhhhhh !!

Aku : howw ? Kau boleh jawab punya , kau kan pelajar contohh .

Kawan : WEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!

Hahahahha XD . Mati gelak aku masa tuhh . Lepas tuhh , aku pass satu barang yang aku nak suruh pass dekat diaa . Aku ambil hadiah tuhh dan buka dekat rumahh . Makkk aiii , bahasa ! Haha , nehh mesti tulis masa tengah marah nehh -.-' . Phonee aku bunyi .

' S ' : Wehh sorry dengan ayat akuu . Aku ingat kau marah gilaa dekat aku . Sorryy . Kita kawan sampai bilabila tauu . Aku sayang kauu .

Akuu ? HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA XD

Sumpahh , aku tak larat nak typee . Bye .


Aku dah tak larat nak typee . Byee :3 Nanti aku sambung .

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik