Pages

Lesen Kereta + JPJ .




Hai dan asslamualaikum .



Syukur kepada hadrat ilahi , finally , aku lulus lesen kereta ! :D


Ayat kena alim . Taktak , betul laa . Alhamdulilah laa aku dah lulus kan ? Kalau tak habis RM150 melayang lagi -.-'

JPJ : Ouhh . 95 . Hujung bulan 2 nehh , result keluar ' *senyum
Aku : Erk ? Ouhh , okayyyyyyyyyyyyyy .

Choyy , masa nak ambil test pun boleh tanya pasal result kea ? Ahaha , takpee . Layan jelaaa . 

Tak nak dengar pasal result -.-'



Thenn , aku bawa kereta pergi jalan rayaa . Masuk kereta , betul seat , cermin , blaablaaa . Masuk jalan rayaa . Naik bukit , nasib baik , lori tak langgar akuu ! Haha XD . Buat aku luruh jantung jea lori tuh , then bawa , bawa . JPJ aku alim gilaa , diamm jeaa . Dah laa muka seriouss gilaa -.-' Tapi nasib baik hensem ! HAHAHAH :D


Lepas tuhh dalam keretaaa . Aku tekan hand break , free gear . Thenn , silent sekejapp . erkk O.o , blurr seketikaaa . 


JPJ : Sain .
Aku : *senyumm dekat dia .
JPJ : *jeling
Aku : *dalam hati --> Ekk enaa , ingat aku nak sangat kea kau test akuu :P
JPJ : Dahh .
Aku : Byeebyee . Thank youu :)
JPJ : *senyum
Aku : *dalam hati --> Tahu pun senyum , ingat tak tahu . tapi hensem jugak kauu ! HAHA XD


Then , lepas keluar kereta . Cover senyum , padahal dalam hati rasa macam nak melompatlompat jeaaa :D . Thenn , duduk dekat kantin dan . Ya Allah , leganya dah lepass . Alhamdulilah , syukur :)


Overall . Alhamdulilah , aku luluss lesen kerata . Syukur gilaa akuu .Dah laa hari nehh , aku demam . Bangun pagi dengan sakit perut dan peningnyaa -.-' . Tapi alhamdulilah lepass . Nasib baik JPJ aku tuhh boleh kira baik , tak strict sangat . Kalau takk , nayaaa jeaa -.-'

Conclusion . Aku happy . Huwaahuwaaa :D

Aku tak edit gambar nehh :)




No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik