Pages

Re-Post : Sweet Pain :')





Hey awak .


Saya rindu awak . Hari selesa nehh sekolah , tapi saya tak akan dapat jumpa awak dah . Kalau saya jumpa awak , ehh bukan , kalau saya terserampak dengan awak pun . Awak jauh sangat . Kalau awak dekat pun , saya tetap rasa awak jauh . Ahaa , yeahh :')


Harihari saya tengok facebook awak , thats why saya kata saya tak suka facebook . Sebab saya akan jadi stalker terhebat awak . Kalau boleh 24 jam saya nak buka facebook awak , tapi takk . Tak boleh :/ Saya tahu tak boleh , now , saya dah kurangkan . Hmm , somehow , saya berjaya even tak complected laa :') Good job atiee . keep it up :')



Masa saya duduk dekat suatu tempat dekat lenggong , tibatiba ada benda yang masuk . Hmm , memori . Yes , memori . Memori kita tangkap gambar samasama , masa tuhh last saya nampak awak senyum dekat saya . Sejak hari tuhh , awak dah tak senyum dekat saya dah . Ahaa , sejak hari tuh kerja saya sebagai stalker terhebat awak bermulaa . Ahaa , kan best kalau dapat duit :')


Lepas tuhh saya naik motor , ehem ! Mulamula saya bawa perlahan jea , tapitapi bila naik highway , haaa , tibatiba laju jea tangan nak pulas minyak kuatkuat . Tapi motor lama , mana boleh laju . Kalau laju setakat 120 tuhh boleh laa -.-' Itupun , tak laju kan ? :') Ahaa , kalau saya naik motor ayah saya kan senang , tapi ayah tak bagi laa pulakk -.-'


Balik rumah , kurung dalam bilik . Then nangis puaspuas .  Lepas sembahyang magrib ,then tidurr dalam bilik sampai tengah malam . Tengah malam , bangun . Semua orang dah tidur , tak tahu nak buat apa . Then , buka internet . Hmm , and type blog .


Haa , i miss youuu , really miss youu :')






No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik