Pages

Crush .





Hai . Assalamualaikum .



Bangunbangun , tengok phune . 1 Messages .

Hye awak . Dah bangun ? I miss youuu :)

Ahaa , pagipagi kalau dapat text macam nehh , memang best kan ? :)

Hyee awak . 

Saya rindu awak laa . Macam pelik pulak kan , tibatiba kita jadi awkward gilaa . Bila awak call , tibatiba saya jadi senyap , awak cakap banyak patah , saya jawab sepatah jea . Bila awak tanya saya kenapa ? Saya jawab tadepape . Tapi dalam hati , saya rindu awak tahuu . Chewah :D

Siapa dapat awak memang bertuah . Awak baik , awak caring , awak funny and yang penting awak ada iman . Yea , saya tahuu tuhh . Awak rendah diri dekat saya , awak tak suka tunjuk . Kalau awak marah dekat saya , awak diam jea . Tanya kata tak marah . Ahaa , comel jea awak :)



Hari tuhh saya termarah awak , err . Sorry laa awak . Sumpah , tak terniat pun nak marah awak . Tapi masa tuhh mood saya tak ada gilaagilaa . So , saya lepaskan dekat awak . Sorry awak :') Tapi awak tak marah saya pun . Awak kata ' Pergi ambil wuduk , tenangkan diri ' Pheww , masa tuhh saya tersentuh gilaa . Ya Allah , masa tuhh hampirhampir jea saya jatuh cinta dekat awak .

Masa tuhh saya teman kawan saya pergi date dekat resthouse , masa saya dalam surau . Awak text dekat saya ' Hai awak , dia dah terima saya laa awak ' . Masa saya baca text awak tuhh , saya senyum . Ehh , yeke awak ? Sentap sikit jea kudd . Tapi saya tak salahkan awak . Saya sentiasa doa awak bahagia :') 

So , sekarang awak dah bahagia . Saya tahu tuhh . Saya harap awak bahagia . Thanks sebab pernah ada untuk saya . Thanks sebab awak jadi kawan yang terbaik . Sangat baik .  Thankss :D

 
Kita kawan sampai bilabila . Friends forever until jannah :)


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik