Pages

SPM .







One word . Or three words ?

Okay . SIJIL PELAJARAN MALAYSIA .

Things that can make you whole life completly diffrent .

Lagi 3 hari nak SPM . Mood memang mood SPM . Tapi aku tak sure lagi aku dah ready dah kea belum nak SPM . Setengah subjek macam dan ready , setengah lagi macam tak . especially addmate , aku memang hopeless dan helpless bab addmate nehh . rasa macam nak angkat bendera putih jeaa . Huu :'( At least , luluss pun aku dah redha gilaa .



Masa minta maaf dengan guruguru , aku pun tak tahu kenapa air mata akuu . pheww , mengalir , cikgu yang buat aku cukup mengalir .  Masa cikgu cikgu yang last aku mohon maaf , ada seorang cikgu cakap dekat aku 

' buat elokelok waktu SPM . Tambahkan senarai pelajar cemerlang '

Phewwpheww , rasa macam *sigh . Insyaallah cikgu . Aku bukan pelajar pandai , aku pelajar kelas ketiga . Kitaorang bukan pelajarpelajar sains . Tapi , aku glad sebab aku nampak semua kawankawan aku berusaha . Duduk dalam kelas tuhh , sentiasa ada persaiangan . Kita orang memang berusaha gilaa kawwkaaw . So , kalau kita tak berjaya untuk SPM , maybe kita akan berjaya selepas SPM . Aminnn :D

Rynie . Miera . Watie . Wanie . Thirah . Sofia . Alyaa . Hindun .
Hedayah . Sha'adah . Aizatun . Nurul . Syikin . Azlin . Farisha . 
Fahmi . Afiq . Medan . Amar . Faris . Shahrizal . Aidit . Azhan .

Korang manusia yang paling superb aku pernah kenal . Aku tahu kita semua dah usaha sungguhsungguh kan untuk SPM ? Aku tahu korang memang setiap masa berusaha untuk berjaya . Aku doakan kejayaan korang . Terima Kasih untuk semua kebaikan yang korang pernah bagi . Kekuatan  dan kebaikan yang korang bagi . Aku kenang sampai bilabila . Hope hubungan kita kekal sampai bilabilaa . Aminnn :D



Kepada yang aku tak mention nama dekat sinie . terima kasih kalau korang dah ada untuk aku . Terima kasih untuk semuanya .

kepada people yang suka jatuh kan aku . Hmm , aku tak tahu nak cakap apa . Terserah laa , korang nak buat apa sahaja . Tapi tahniah , sebab korang dah berjaya buat air mata aku jatuh , tapi aku jatuh ? Maaf laa , kalau aku jatuh sekuat mana pun akan ada orang hulurkan tangan supaya aku bangun  Korang ada kawan macam nehh ? ada ? .Korang benci aku ? sumpah , aku tak kisah sebab aku tahu setiap perbuatan manusia ada balasannya .

Aku believe karma 
Setiap perbuatan baik dibalas baik .
Setiap perbuatan jahat , dibalas jahat .


Maaf atas semua kesalahan aku :)






 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik