Pages

Sorry , for letting you go :')




Hye awak .

Tadi saya buka twitter awak . Saya happy tengok awak happy . Selalu bila saya stalk , awak pasti sedih . Tapi kali nehh awak happy . Awak senyum , tweet awak semua happy . awak gelak . awak ketawa . awak kenakan orang . Pheww , alangkah bahagia kalau sebab awak gelak tuhh , saya yang buat .



awak nak tahu ,

setiap kali saya stalker awak , air mata saya mengalir deras jea awak .

kenapa wak ? nak tahu

awak , saya rindu awak . sumpah , saya rindu awak gilaa . tapi , awak tak rindu saya langsung pun kan ? Takpe la awak , saya faham :')

Awak . First saya kenal awak , saya tahu awak memang baik . Awak comel , sangatsangat . Awak jenis bising , kalau awak ada , semua orang bising sekali and semua orang sayang awak , termasuk saya . Tapi awak jea tak sayang saya kan ? Tapela awak . Saya faham :')

Awak , awak ingat tak masa tuhh . Masa tuhh saya pujuk awak , saya tengok mata awak sedalam dalamnya , tapi awak tak perasaan . awak bercakap jea , kalau laa awak tahu , masa tuh saya nak sangat peluk awak . saya nak awak tahu , awak yang terbaik dan saya sayang kan awak . cukup laa menangis . tapi awak tak pernah tahu kan ? Takpela laa awak , Saya faham :')



Awak , hari tuhh awak call . Awak tanya hal sebenar . Mulamula saya elak , tapi bila awak paksa dan ugut saya terpaksa cakap , then awak marah sangat . Ya Allah , masa tuhh hanya tuhan saja tahu betapa saya risau dekat awak . Masa tuhh awak ikut cakap hati awak . Awak saya dah cuba nasihat dekat awak , tapi awak tak nak dengar pun . Takpela awak , Saya faham :')

Sekarang , saya dah tak dapat contact awak . Saya hanya perhatikan awak dari jauh . Saya selalu stalk twitter awak , saya tahu awak tak perasaan sebab awak bukan baca blog saya pun kan ? Saya tak penting pun kan bagi awak ? Takpelaa awak , Saya faham :')



Awak , saya harap awak sentiasa bahagia . Saya sayang awak . Kalau awak perlukan saya , saya ada dekat  sisi awak . Jangan risau , saya tetap fikir awak baik .

Awak .
Saya sayang awak :')



 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik