Pages

Lost puzzle .







Hai awak .

Dah beberapa hari kita gaduh ekk ? Tiga hari kan ?

Hahaa ,
mulamula , saya just nak mainmain jea awak . Tapi tak tahu laa kenapa , tibatiba saya rasa sedih semacam . Saya ingat awak nak pujuk saya , tapi tak . Ehh , lupa . Saya kan tak makan pujuk orang kann kann ? Pheww .

Kenapa text macam tuhh ? Sumpah , saya sedih tahu . Mengalir air mata saya . Siapa lagi nak teman saya jalanjalan lagi lepas nehh , siapa lagi yang nak lawan rempit dengan saya , siapa lagi nak lawan gelak dengan saya ? Siapa lagi nak main balingbaling barang ? Siapa lagi nak pimpin tangan saya lagi ?



Nak tahu ?
Awak satusatu nya orang yang bila pandang muka jea , saya dah boleh gelak . Kita pandang , then kita gelak . Tapi , tak tahu sebab pun kan ? Huu , kenapa awak . Saya akan rindu awak nanti . Saya faham sebabnya , tapi kadangkadang realiti itu pahit awak .

Awak , saya tak marah . saya just tak dapat nak terima hakikat tuhh . selalu awak ada , di samping saya , tapi kali nehh awak dah tak ada . Ya Allah , saya macam dah hilang satu puzzle dalam diri saya , huu :'(

Awak .
Saya berharap awak bahagia , walau awak berada di mana sahaja , saya sayang awak . Kalau awak perlukan saya , saya ada di sisi awak :)




 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik