Pages

Kawan :)



Hai dan Assalamualaikum :)

Diaorang kawan aku , tapi tak sekelas . 

Diaorang selau tolong aku dalam pelajaran . Haha , setiap kali dalam perhimpunan aku akan minta tolong diaorang , especially mate laaa . Haha , orang yang bawa kalkulator kea perhimpunan , aku lettuw :D Lainlain subjek pun ada laa tolong , tapi terhad laa , sebab diaornag budak kelas sains , aku budak kelas sastera . Tapi diaornag okay , diorang superb ! Even sometimes , kalau lepak dengan diaroang , aku dah rasa macam sekelas dengan diaorang . Kalau diaorang buat apa apa pun , diaornag akan ajak aku . Okay , diaorang memang hebat ! :S


I lovee youu all :D


Okay , kelas nehh hanya ada dua orang lelaki . Belah kiri , yang aku rapat dan diaorang selalu cakap aku couple dengan dia ! Heyy , aku tak couple laa dengan dia -.-' Belah kanan , Haha , dia kawan yang best , selalu buat aku gelak :)


Haa , KAKYONG kauu ! :D


See me in the picture ?

Yes , sebelah budak lelaki tuhh . Okay , Thanks jadi kawan aku . Thanks banyak tolong aku :)

Friends Forever :)

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik