Pages

Qouestion nice :)




Hyee hyee and assalamualaikum :)


Hari tuhh , ada seorang bestieee aku tanya

' kenapa kau nice dengan orang , walau orang tuhh kurang baik dengan kauu ? '

 Dia tanya atas motorr yang sedang dipandu 60 km/j . Okayy , perlahan jeaa kann ? Tapi dia kata lajuu , Soo aku pun perlahan kann jelaa , kang caik taik telinga dengar dia jerittt , hahaha ! Sorryy kawan :D


Aku tak reti nak buat jahat dengan orangg . Yes , that the answer . Even , orang yang paling aku menyampah dan benci punn aku akan still layan dia dengan baik . Nak cakap aku hikpokrit ? Okayy , cakap jelaa . Serious aku tak kisah . Sebab bagi aku , layanan kita terhadap seseorang mengambar kan bagaimana sikap kita . 



Okay , kalau aku benci dia dan aku buat jahat dengan dia . Okayy , dah terang lagi bersuluh yang aku memang jahat kann . So , kalau aku benci dan aku buat baik dengan dia , mana tahu , hati dia akan lembut , dan kita orang menjadi rapat sampai ke akhirat . Who knows ?

 ' Tak kenal maka tak bercinta '


Aku jenis yang simpan sejak akhirakhir nehh . So , kalau aku tak suka or benci dekat orang . Aku akan layan baik jeaa , aku simpan . Yup , senang kata aku simpan dan lamalama boleh jadi dendam right ? Yes , i knoww , tapi maaf aku tak boleh benda tuhh . Daripada aku marah , kutuk , hina dan mencarut , lebih baik aku simpan dan biar kan . Biarkan masa yang menentukan semua nyaa , right ?

Just being nice what ever you doing . Kita merangcang , Allah yang menentukannya :)





 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik