Pages

calm .






See that ?

Thats truee .

Aku manusia , aku nak kebahagiann . Aku dah dapat kebahagiaan , tapi sekarang aku nak ketenangan . Jangan kacau aku dah boleh . Aku nak SPM aku tak nak serabut pasal hal macam macam . Jangan harap aku jadi apa yang macam kau nak . Ini diri aku , kalau betul kau faham aku , kau akan tahu dan faham apa yang aku buat .

Aku tak kacau hidup kau , kau jangan kacau hidup aku :)



Aku tak tahu apa yang kau nak dari aku . Tapi pleasee , jangan kacau ketenangan aku . Aku dah happy sekarang dengan kawankawan aku dan orang yang sayang aku . Aku sayang semua orang dan aku hanya cinta seorang jea . Aku tak kisah orang yang aku cinta tuhh , sayang aku balik ke tak . Itu hak aku . Faham ? Jangan pertikaikan . Asal aku tak kacau hidup korang .



Aku tahu dalam hidup aku , aku banyak buat salah . Aku nak minta maaf , kalau aku ada buat salah dengan korang . Aku tak tahu korang nak maaf kan aku kea tak . Aku just nak minta maaf , aku tak bermaksud nak lukakan hati sesiapa pun ? Serious , maybe ada masa yang aku pentingkan diri sendiri . So , aku nak minta maaf serious dari hati yang paling dalam . MAAF :)






 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik