Pages

Trial HellHole :)




Asslamuaalaikum :)

Esok last paper trial , prinsip perakaunan :)

Lepas tuhh , aku meredeka . Aceh , merdeka laa sangat kan ? Yang sebenar masih menunggu . Exam trial menujukkan macam mana result SPM sebenar aku nanti . Entah laa , aku pun tak tahu , aku boleh capai ke tak target yang aku ingin kan . Allahualam :) Aku just doakan aku dapat yang terbaik dan buat yang terbaik .

Tadi masa aku lepak petang dekat sekolah , study group dengan kawanakwan aku . Mostly , semua cakap pasal result , yang paling gempak pasal result sains . Semua orang cuak semacam , sampaikan aku dikejutkan tidur sebab tanya pasal sains , bila macam tuhh aku pun memang cuakk gilaa babangg aaa ! Teruk sangat kea result kita semua . Text cikgu , cikgu kata ada peningkatan - Alhamdulilah :D



Siapa yang ambil SPM , realiase how hellhole gilaa aa SPM nehh . Sampai sekarang aku tak cukup tidur , even aku dah cuba tambahkan waktu tidur , badan aku still penat dengan sakitsakitnyaa . Makk aii , cepatcepat laaa azab SPM nehh habiss , aku nak enjoyyy :D


Lepas SPM , aku  nak kerja boleh ? Tapi macam dah sahsah , aku kena hempuk dengan mak aku kalau aku kerja , so ? Memang jawab nya , aku kena pergi belajar dan belajar lagi aaa -.-'


Somehow aku suka background dia :*





No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik