Pages

Heyyheyy :)



Assalamualaikumm .


Heyy , aku happy .

Somehoww , masa aku tengah teman si watinahh tuhh balik , aku berfikir dan terus berfikir , sebab dia bawa motor sloww gilaa , otak aku mulaa merawangg .

And somehoww , aku realisee AKU HAPPY :)

Hahaaa , banyak sebab yang membuat kan aku happy . And aku tak pernah sedar kann ? Banyak benda dah berlaku , tapi hati aku still tak terbuka now baru terbukaa :D


orangorang yang aku palingg sayanggg :D


my classmatess . payah nak dapat macam diaorang tahuu takk :D


my bigg  broo , you hold my word . please remind me of that . :D


Hahaa , seeseee !

This is temporary . I'll be back ! :D

Hahaa , bengong jeaa . aku deactivee sebab aku malas nak guna facebook . Banyak benda yang menyakitkan jea aku tengokkk . Maaf yea kawankawan jauh ku sayangg , apa apa hal . Contact phunee aku jeaa tauu . Sorry 




No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik