Pages

F R I E N D S :)




Friends .
One word that can light you world ,
and 
one word that can make you loser in your world .


Dalam hidup aku , kawankawan aku amat lah penting . Teramat-teramat . Terlampau banyak pentingnya kawan bagi aku .

Aku bukan seorang yang cepat mesra dengan orang . Aku akan ambil masa yang lama nak rapat dengan orang . Tapi bila aku dah rapat , aku memang akan rapat betul dengan orang tuhh . Itu aku , bila aku kata aku sayang , aku akan sayang betulbetul . Aku tak suka mainkan perkataan sayang . perkataan sayang bukan perkataan yang senangsenang nak lepaskan , forr meee laaa :)




Dafaaa.

Yup , dalam senarai kawankawan aku . Diaorang yang paling di atas . Sebab ? diaorang boleh faham aku seadanya , diaorang tahu macam mana nak comfort aku seadanya , diaorang tahu sifat aku dan even mak ayah kitaorang kenal diantara satu sama lain . Kitaorang , boleh cakap apa sahaja , tanpa ada sakit , senang , kitaorang NO HURT FEELING , kitaorang boleh cakap lepas sahaja , tanpa sakit hati atau apa sahaja . Aku jenis yang mainmain , so diaorang tahu aku tak pernah serious dengan apa yang aku kata . Mostly , apa yang aku cakap hanya gurauan dan kadangkadang aku tergurau kasar . Diaorang boleh faham dan accept benda nehh , sebab tuhh aku paling sayang diaorang .




Mawaa 

Yang nehh , kedua yang aku sayang . Kawan rapat aku dalam kelas , tapi sejaksejak akhir nehh , hubungan kitaa asyik berpecah belah jea . Sebab ? Kita sendiri tahuu kaan , malas aku nak mention dekat sini . Aku rasa aku dah cuba buat kita semua rapat balik , tapi kalau semua orang tak nak bekerjasama , aku rasa payah . Hari nehh pun , ada yang berlaku . Maaf , aku rasa aku dah cuba yang terbaik . Aku just harap , kau faham aku , tapi tak . Its okayy . Aku tetap nak minta maaf .




Bacth Sastera Ihtisas 

Inehh budakbudak kelass aku , mawaa termasuk sekali dalam nehh , tapi diaorang nehh kawan yang lain . Alya , wati , sofia , athirah dan hindun . Lelaki aku rasa , aku tak perlu mentionn , tapi ambil jelaa kan Afiq , medan , ammar , faris , rizal . Ada lagi , tapi yang nehhh yang boleh masuk dalam otak aku . Diaornag aku grateful kenal diaorang , even baru akhirakhir nehh jea kita rapat . Tapi kita still boleh macam kawan , kawan yang rapat . Selalu tolong satu sama lain dan back-up satu sama lain kaannkann ? 



The other friends .

Untuk kawankawan aku yang lain , yang jauh tapi still berkawan dengan aku . Thankss , aku tetap sayangg koranggg .


Wehh , korang semua penting . Yup , aku tahu kadangkadang aku memang menjengkelkann , tapi itu aku . Aku dah cuba untuk ubah , sometimes aku berjaya , tapi sometimes aku tak berjaya . Sorry , kalau aku ada buat salah kea apa . aku tak terniat . Sorry :/


Akuu sayanggg korangg :*




 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik