Pages

Selamat Hari Raya :)




Hyeehyee . Assalamualaikum :)


Selamat Hari Raya . Maaf Zahir dan Batin .


To my family 
Sorry atas semua kesalahan ayee . Well , aye kan paling manja , so kadangkadang aye buat ikut suka hati aye jea . So sorry tak terniat nak buat korang semua sakit hati sikitpun . Hopee tahun depan kita semua dapat rayakan lagi hari rayaa nehh . Again , sorry :)



To Dafaa .

Semalam kita pergi rondakan ? Habes merah kaki aku kena enjin motor :'( Perghh , sedap jea kenaaa . Tapi ,  Thanks sebab dah bagi memori yang best sekali untuk aku ingat . Thanks sebab suka buat aku gelak . Sorry kalau aku ada buat salah dengan korang . Sory kalau aku ada terguris hati atau selalu menyibuk jea dekat korang , hehe . Again , sorry :)

To Mawa .

Hai , aku tak ronda dengan korang sebab kita semua jauh sebatu . Seorang utara , seorang selatan . Hehe . Tapi , insyaallah , nanti aku datang beraya kalau korang buat open house laa , hehe . Jangan lupa bagi duit raya juga tau . Apaapa pun , sorry kalau aku ada buat salah dengan korang , terkecil hati kea terbesar kea . Tak terlintas pun , nak sakitkan hati korang sikit punn . Again , sorry :)



To Batch 1995 Sastera Istisas 

Kalau aku nak list nama korang seorangseorang , pakat penuh laa blog aku . So , to my classmate , soryy kalau aku ada buat salah dekat korang . Especially athirah , watie , alya dan puteri sofia . Maaf kalau ada kata kata aku yang telah menguris hati korang . Maaf sangatsangat tak terniat pun . Thanks sebab sudi denganr lauahan aku , dan jadikan tahun yang best buat aku . Untuk afiq medan amar faris dan rizal pun sorry jugak . Thanks buat kelas kita jadi gempak . Again , sorry kalau ada buat salah :)

To Happy Family .

Hai , kita memang dah lama tak tegur kan . Tapi sempena raya nehh , atiee tetap nak mohon ampun dan maaf sekiranya atie ada buat korang sakit hati , atau buat korang kecil hati dengan korang . Ikhlas atie tak pernah sikit pun , nak buat korang sakit hati . Apa yang terjadi , mesti ada hikmah di sebalik kejadian . So korang , maaf atas segalanya dan thanks sebab pernah bagi atie memori yang terindah dalam hidup atiee .  Again , maaf :)



Untuk yang lain lain pun maaf , kalau aku ada buat salah dengan korang dalam keadaan aku tak sedar . maaf jugak untuk ain , azlin , syikin ,  bella , miera and the other yang tak dapat aku nak ucapkan untuk semua . Ikhlas dari aku maaf untuk semuanya :)

Selamat Hari Rayaa :)





No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik