Pages

Refaa :)



Hyeehyee and asslamualaikumm :)


Refaaa 

Banyak orang tanya aku pasal nama nehh . Nehh nama aku dengan adik beradik , gabungan nama samaran dan nama gelaran siblings aku . Nama nehh selalu nya specific pada aku seorang sahaja , yang lain ada nama samaran yang lainn .

Raya nehh , of course laa semua orang balik kan ? So , sebelum diaorang pergi kembali aku menyuruh kitaorang semua buat photoshoot , disebab kan aku yang jadi photographer , gambar aku banyak yang tiada , huem :'(


Plus , gambar takdela yang bagus sangat , sebab kitaorang bukan pakai camera yang mahal , camera yang biasabiasa jeaa . Maaf , aku tak upload gambar dekat facebook , sebab keluarga aku bukan semua suka macam tuhh . Manusia akhir zaman , kena laa faham kan ? :)

So , enjoy the picture



 Boysss :D


Ussss ;*





 crazynessss X)



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik