Pages

Raya di Terengganu :)



Hyeehyee and assalamualaikum :)


Lama tak online . Sekali online . Full jea timeline dengan gambar raya post raya blabla .

Maaf gambar raya , aku tak dapat nak masukkan sebab ada banyak halangan dari pihak atasan . Harap maaf .A ku hanya post dekat blog sahaja , sebab blog aku bukan blog yang femesfemes . Blog aku kawankawan aku jea baca .

Masa dekat terengganu , ada majlis pertunangan sepupu aku . Haa , Tahniah akak dah bertunang , lagi setahun akan berkahwin . Semoga akak bahagia dan aye sentiasa mendoakan kesejahateraan akak and harap maaf gambar tak dapat disertakan sebab halangan halangan yang tertentu . 
Fahamfaham jela dunia siber sekarang , macamacam boleh jadi .

Masa dekat sana , ramai mak cik pok cik nak balik awal sebab ' anak aku nak SPM , aku kena balik awal ' . Yang aku ? HAHA , hanya tersenyum , macam tak ambil SPM jea tahun nehh . Terok kau atiee . Aku bukan tak nak study , tapi aku pergi sana sebab aku nak release tension yang kau pergi cakap pasal SPM siapa suruh ? tension tahu tak ? -.-'



Dekat sana , aku dah tanamkan diri aku dengan sesuatu and aku harap apa yang aku harapkan berjalan dengan lancar tanpa ada halangan . Aku harap sangat . 



Esok petang , rumah aku ada Open House . So siapa yang baca blog aku nehh . Datang laaa :D



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik