Pages

Love the ' SUCK DAY '

Hyeee ! Hyeee ! Helooon !

Korang sihat tak ? Lagi 20 hari nak puasa kan ? Heww , semangat aku nak puasa tahun nehh ! Jyeahhh ! :D

Tapi aku punya birthday time raya , sobsob :( Tak best . Baru jeaa ingat nak main tepung baling dekat kawankawan aku , yelaa . Aku tak hot , tiada siapa nak buat dekat aku , so , aku buat jela dekat kawankawan aku , muahehehe :D Wait , terkantoi pulak citee dekat blog -.-  Phewwphew , takpe . bitrhday aku hari ahad , soo , mane ade kawankawan . Ouhhh kayyy , Foreverr alonee -.-


Nak story dekat orang kehidupan seharian aku .



Pagi :

Bangun pukul ? Haa , entah laaa . Kadangkadang aku pakai bangun , terus salin baju dan pergi sekolah ! Haa , hehe :D Manee adee , bangun pukul 6 then baru pergi sekolah dalam pukul 7 begituuu . Then , kena belajar , jumpa kawankawan , main dalam kelas , tidur , kena marah , tak siap kerja sekolah . Then , sekolah tamatt ! :D yeaayyy .



Petang .

Aku balik dalam 2.40 - 3.30 dah ada kelas , soo ? Mane ade nak rehat . Just sembahyang makan , tengok tv jap . Then terus keluar rumah , pergi belajar . Belajar .
Belajarrr ....
Belajarrrrrr ....
Belajarrrrrrrrrrrr ....
Belajarrrrrrrrrrrrrrrrrrr......

Nampak tak permainan dia ? -.-



Malam .

Aku tidur sebab terlampau penat -.- Ohokkk , takk , aku belajar lagi siapkan kerja sekolah . Study , siapkan kerja lainn . Tengok kalau ada kerja yang kena buat tanpa sedar . Jangan tangguh kerja . Then layan movie dan sambung balik buat kerja . 

The end of my SUCK DAY -.-








No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik