Pages

Imma seventeen girl :D




Helooo !

Imma seventeen years old girl :D

Harhar , aku dah tua . Aku dah boleh berfikir baik buruk . Aku dah boleh gelak dan cari hakikat kehidupan . Aku dah boleh life out kehidupan nehh . Aku dah tuaaaaa ! Hahaaa :D

Okay , birthday kali neh aku pun tak tahu kenapa aku excited gilaa . Macam tak pernah sambut birthday jea , tapi serious , birthday kali nehh . Aku rasa lain semacam jeaaa . Aku rasaa macam aku dah livee onnn kuddd . Haaa , payah nak terang :D Yang penting aku happy :)



Kepada semua orang yang aku sudah buat salah . Aku minta maaf kepada semuanya .Umum , yang aku niat dan yang aku tak niat sakitkan hati :) Sorry , sometime aku tak sedar aku dah sakitkan hati orang , sometime aku sedar tapi benda dah lepas . So , im sooo sorrry :') Harap laaa korang maaffkan :D

Birthday kali nehh , aku nak buka buku baru :D

Birthday kali nehh , aku nak cari pakwe baru :D

Birthday kali nehh , aku nak cari kebahagian baru :D

Birthday kali nehh , aku nak berubah kepada diri yang baru :D

Birthday kali nehh , aku nak turn diri yang baru :D

Haaa XD , apa yang aku merepak dekat atas pun , aku tak tahuuu baruuu :D



Hewhew , maafkan saya atas semua kesalahan saya :D 






Saya perempuan yang suka warna , biru hitam dan putih :D



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik