Pages

Random Post :)




Hey and asslamualaikum !



Okay , entry nehh untuk seorang budak nama dia arep . Selalu tanya ' akk okay tak ? The answer is the picture im okayy dear , very well . Fake smile and real smile both i wear . Bab kata arepp dulu ' watleekwatpeaceee laa akk ' leih kurang macam tuhhh laa . So , now akk buat . Akk just ikut floww , akk berserah dekat Allah jea yang menjalankan dunia akk :) 

Solace and chill :)


The picture . Live well or live hell , you choosee .

Itu aku jadikan prinsip aku , bila aku down atau tak mampu . Aku ingat benda tuhh , sama ada aku nak hidup susah atau aku nak hidup senang , aku kena pilih right ? Aku kenaa move onn . Ada banyak sebab untuk bahagia atas muka bumi nehh dan ada banyak sebab juga untuk bersedih tapi terpulang dekat diri kita nak ambil sesuatu tuhh macam mna kan ? So , itu maksud prinsip aku tuhh . 

Har , Peaceeee ! :)





No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik