Pages

The Last Letter For You :)

Hyee and asslamualaikumm !


hyehyee , thanks sudi bertandang ke blog saya yang sudah berhabukk . Fuhhh * tiup habukk :)

This entry untuk seseorang yang saya rasa semua orang tahuu . Soo .





Hyee awak ! :)

credit toDiaaaa :)

Okayy , somehowww bilaa fikir balik . Yes , thank you awak sebab lepaskan saya pada 17.12.2011 . yes , that day , thank youu for letting me go . Seriously ,  thank youu . nehh bukan ayat perli atau ayat kutuk nehh ayat yang betul saya nak cakap dekat awak tapi saya tak dapat lepaskan dekat awak . So , im say

' Thank you for letting me go :) '

Well , seriously bila kita break im not gonna to  liee . Memnag pedih dan menyakitkan , yelaa kalau awak tanya seluruh dunia punn , benda tuh menyakitkann . Tapi truth never lie kan ? Soo , lama kelamaan saya dah biasa dengan semua tuhh . Saya dah biasa hidup single and i enjoy it :)



Masa single saya realise saya masih ada banyak lagi orang yang sayang saya , dan orang yang tetap mahu saya bahagia , right ? So , terima kasih kerana awak telah ajar saya bahawa sebenarnya saya boleh hidup tanpa awak . Tapi saya tak boleh hidup kalau mak ayah , keluarga dan kawankawan saya , orang yang selalu ada untuk saya . Orang yang lapkan air mata saya ketika jatuh :)



And saya tahu , awak ada terasa dengan status saya dan tweetweet saya , tapi actually sudah lebih kurang sebulan lebih saya tak tweet pasal awak , last sya tweet pasal awak masa bulan empat , sekrang bulan 6 . So , in case kalau awak ada terasa dengan tweet atau status saya . Seriously , saya tak tweet pasal awak punnn . Tapi , sorry awalawal sebab terbuat awak terasa :)



Finally , janji saya tetap janji . Tapi saya bukan nak tunggu awak , saya just dah malas nak masuk zaman tuhhh . Lagipun , awak dan saya sendiri tahu , awak tak akan lepaskan dia , awak tetap mahukan diaa . Maaf kalau saya silap typee . Finally , goodluck untuk SPM awak , awak still ada doa saya . Saya doakan awak semoga bahagia dan terus bahagia .

By the way thank you :)






No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik