Pages

Aku pelik (':

Aku pelik kenapa ada manusia yang sayang dekat orang , tapi orang tuhh tak sayang dia .
Aku pelik kenapa ada manusia yang bermain dengan perasaan , sedangkan dia juga ada perasaaan .
Aku pelik kenapa manusia perlu suka seseorang dan hancurkannya ?
Aku pelik kenapa bila seseorang dah suka , engkau hancurkan ?
Aku pelik kenapa nak dapat cinta yang sejati tuh susah ?
Aku pelik kenapa engkau sanggup mainkan perasaan dia , bila kau dah tahu dia suka kau .
Aku pelik , kenapa ada manusia yang sanggup mencintai sampai sanggup korban apa sahaja ,
Aku pelik , kenapa engkau kata kau cintai , padahal engkau tidak ?
Aku pelik kenapa engkau sanggup musnhakan perasaan orang yang engkau sayang .
Aku pelik kenapa engkau kata kau sayang , padahal engkau tak sayang ?
Aku pelik kenapa engkau mainkan perasaan , sedangkan engkau tahu sakitnya dipermainkan ?
Aku pelik kenapa engkau tabur janji bagaibagai , tapi engkau yang memungkiri ?
Aku pelik kenapa engkau jadi manusia yang kau cakap , kau tak akan jadi ?
Aku pelik kenapa hati dan perasaan itu sungguh complicated ?



Aku pelik kenapa aku jadi orang untuk permainan itu ?
Aku pelik kenapa aku still sayang engkau lagi , even kau dan hancurkan hati aku .
Aku pelik kenapa aku happy tengok kau happy 
Aku pelik kenapa aku sayang engkau tapi dalam masa yang sama aku benci ?
Aku pelik kenapa aku kata dekat orang , aku okay , padahal bila aku tengok engkau aku tak okay .
Aku pelik kenapa aku bahagia , tengok kau bahagia , tapi aku sedih sebab bukan aku yang bahagiakan kau ?
Aku pelik kenapa engkau cakap macamaacam , tapi engkau sayang yang lain ?
Aku pelik kenapa engkau bagi aku harapan sedangkan engkau tahu kau akan hancurkan ?



Aku pelik kenapa aku still bodoh sayang engkau , padahal dah terang terangan sejak azali lagi , engkau tak sayang aku dan aku terus butakan mata aku sebab aku sayang engkauu .




No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik