Pages

Solace . Escapism . Chill .

Hyee . Assalamualaikum

Solace . Escapism . Chill .



Solace .

Aku nak solace . Aku nak cari ketengan tuhh . Ketenangan yang boleh buat aku kemabali senyum dan ketawa . Solace yang boleh cari diri aku yang dulue . Admit aku dah banyak berubah . Even aku sedar banyak perkara yang aku buat adalah salah . Banyak orang marah nasihat tapi aku pekak kan jea . Sorry , tapi aku lemah untuk cari aku yang dulu . Thats why aku perlukan solace . Mencari balik diri aku yang dulu dan yang sentiasa ketawa dan fikiran postif . Entah laa , aku pun dah lupa diri yang duluee .



Escapism .

Pelari daripada kenyataan . Bak kata kawan aku ' sampai bila nak lari , nak tak nak kau kena berhadapan jugak - sazilawati ' Yeahh , betol . Tapi kadangkadang kenyatan itu memeritkan . Macam mana aku nak berhadapan kalau aku dah tahu , dia punya kesan ? Well , aku cuba berhadapan , tapi aku tak berjaya . Aku still tak nak berhadapan dan aku just biarkan karma melakukan tugas . Hmm (':





Chill .

Jyeah ! Chill . Perkataan yang mengambarkan seseorang yang tengah sedih dan ingin menghappyakn diri sendiri . Thats me . Even dah 5 bulan , aku still cari senyuman aku balik . aku chill kan diri , aku senyum , aku gelak  , aku have fun . Tapi aku tak have fun macam mana aku have fun duluee . haa ,  i miss the old of me .Tipu laa kalau aku cakap , aku tak nak jadi diri yang dulue . Even aku teringin sangat jadi yang duluee . Tapi aku sendiri lupa diri aku yang duluee . Aku dah selesa jadi diri yang sekarang yang lama kelamaan memakan diri akuu . Hmm . Life goes sometime very painful ..





Sometimes , im become escapism . Im want the solace and i chill myself (':



Sincerly
Refaaaa

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik