Pages

Smokee -_-

Hyep ! Asalamualaikum (:


Hewwheww ! 

Malam nehh , aku menggila . Saje update status yang merapu , sekali kena marah daaa . Ini kali kedua aku buat macam tuhh . Kali pertama aku buat , masa aku break dengan pakwe aku . Masa tuhh frust gilaa dan fikir merapuu . Tapi masa tuhh memang kena marah dengan banyak orang aaa , gua cakap sama luu . Pening masa tuhh -.-




Tengok yang Nadia Aqila punya komenn ! Harhar , sentap aku dengan ayat dia . Actt dia kaka second akuu , well . dia memang garang punn -.-

Nehh dekat twitterr (:




well , dekat DM pun ada , tapi yang tuhh aku malas nak ambil . Tak lepaslepak nak print screen , so yang nehh jelaa aku bubuh ! huwee . 

Act aku hanya mainmain jea . tak terniat punn , saje jeaa . Bosan menggila dengan internet . Aku tak akan buat benda macm tuhh . Yekee tak akan atiee ? Okayy , admit aku pernah . Tapi tak laa sampai teruk sangat , ada laa had diaa . Kwankang , korang tak percaya ? Up , ramai orang tak percaya . Well , aku kan muka baik ? Hewww heww :3

Okayy , tuhh jeaa . Dah blurr nak tulis apaa . Okayy , byeebyee ^^



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik