Pages

Pesanan buat kekasih (':

Sewaktu kau melangkah meninggalkan diriku ,
sebak rasa didalam haty ku ,
perlahan titis air mata ,
kini aku berpesan , kepadamu kekasih ,
sekiranya engaku merinduai ku ,
hubungi laa aku di sini ....

kiranya ada kesilapanku ,
maafkan laa diriku sayang ,
dan izin aku bertanya ,
mengapa kau berubah hati ?
kiranya kau ada penggantiku .
tetapi hidupmy tidak bahagia ,
rela ku memaafkan mu dan menerimamu sayang ....

walaupun hati ku kau lukai ,
namun ku masih menyayangi ,
kerna , sehingga waktu ini cinta kau masih untukmu .
sayang , dimana kau berada ?
jangan kau lupakan aku ,
ingat aku walau sesaat ,
seorang insan yang terluka .

ingin aku berpesan kepadamu kekasih .
kiranya engkau resah dan tka lena .
itulah hembusan rinduku (':

P.s : Ini bukan aku yang create . Orang lain , aku just tulis kembali . Seseorang yang pernah bagi dekat aku , well seseorang tuhh jugak lah yang berbuat demikian 



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik