Pages

LOL -.-



Assalamualaikum ! Heloo ! Moshimoshi !

Dah beberapa lama takde idea nak update . Aku biar jea blog nehh bersawang . Tak tahu kenapa takde idea nak update . Aku just  main tukatukar skinn jeaa , aku pun tak tahu kenapa aku cepat bosan dengan satu skin jea . Lastlast aku pergi jugak dekat skin lamaa akuu yang senang nak edit dan senang nak mainmain tukar something (:



Minggu nehh minggu exam . So mesti budakbudak study hard die jea kan ? Termasuk aku ? Ehh , termasuk kea ? Okayy , tadela hard sampai die . Gitugitu jea , still tetap tidur waktu yang same . Still online , still kena buat kerja rumah and still kena makan . Hoho , makan wajib tahuu ?



Sejak akhirakhir nehh , aku dah boleh happy . Aku boleh senyum dan gelak balik macam biasa . Aku boleh cari reason yang buat aku senyum . Walau kadangkadnag , aku stil rindu dia . Aku biarkan jea perasaan tuhh , aku malas nak layan . Sekarang nehh aku just senyum dan biarkan sahaja . Aku nak tumpu SPM . Jyeahh ! (:



Thanks kepada semua orang yang banyak bagi semangat dan buat aku gelak . Thanks sebab banyak buat aku senyum dan yang paling penting buat aku kembali ke diri aku yang duluee . Arigatoogozaimasss ! (:



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik