Pages

Happy Teacher's Day (:

Assalamualaikum .

Happy Teacher's Day for all the teachers .
Thank you for everything . Im appreaciate a lot of what you doo . Thanks for being a guide for me in my life . Thanks for teach to be a kind person . Thanks for teach me useful knowledge . Thank you for everything (:

Enjoy the picturee (:


Budak buat persembahan menyanyi lagu . Ahh , untung laa makwe dia , bukan cikgu . Kay , im soo jealouss (:


my adek with farah (:


amira and waniee . Smile always dear (:


Si kikiba yang comel (:


Orang asli buat persembahan (:


My father . Nehh cabutan bertuah . Yes , anak cikgu dan sekolah yang sama (:


Friends (:


HAHA XD


Persembahan orang india (:


Persembahan budakbudak hardstylee (:


Friends (:


My superduperb bestfriends , lovee youu :*


My father and me . Happy Teachers Day Papa (:


Last but not least , me (:




No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik