Pages

Selamat Hari Jadi Cikgu ! (:

Assalamualaikum !

SELAMAT HARI JADI CIKGU (:

TERIMA KASIH KERANA TELAH BANYAK MENGAJAR , MENASIHATI , MENDENGAR , BERGELAK , MEMARAHI , MENANGIIS BERSAMA KITAORANG . TERIMA KASIH KERANA MEMBENTUKKAN KAMI MENJADI INSAN YANG MULIA (:

Enjoy the picture 














Meet Athirah .
Kitaorang dekat tasik raban , release tensionn ! (:


Love this video .

Actually , video nehh dah lama . Tapi aku baru jea tengok . Tapi sumpah best ! 

Zaman aku sempat lagi dengan bendabenda tuhh . Belon tuhh ! Aku rindu nak main belon tuhh , ada lagi kea sekarang ? Payah aku nak jumpa , kena pergi kedaikedai kampung baru aku jumpa . HAHA XD tapi sumpah aku best main tuhh . Pemadam , lompat galah , haha ! Macamacam , sumpah kenngan zaman kanakkanak ! HAHA XD bestbest ! (:


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik