Pages

Luahan hati .

Assalamualikum .


Hyep .

' jangan happy sangat , nanti menangis '

jyeah ! betul benda nehh . Aku daa rasainya , semalam aku have fun gilaa . Memang best gilaa , tapi hari nehh aku menangis . Terima kasih kepada insaninsan yang sudah mengalirkan air mata aku .

Sampai sekarang aku sayang kau , lebih daripada sayang . Kau segalalanya bagi aku . Ada orang cakap dekat aku kau masih sayang aku . Yeah , kau memang sayang aku lagi . Tapi aku rasa aku tak perlu sayang kau tuhh , sebab sayang kau plastik !



3 bulan , aku sabar dengan kau . aku kuat dengan kau . aku senyum dekat kau . aku pretend happy dekat kau . aku gelak dekat kau . aku usha dari jauh . aku senyum bila orang cakap pasal kau . aku tahan air mata aku bila aku tengok kau . aku buat bodoh apabila aku tengok kau . aku tengok langit bila aku rindu kau . aku cuba kuatkan diri aku .
 YA ALLAH BODOHNYA AKU BUAT PERKARA NEHH !

matimati aku percaya dengan alasan tuhh . tapi alasan itu hanya penghadang . alasan bodoh yang orang bodoh macam aku jea percaya kan ? alasan yang sangat baik sampai aku tak nampak . Kau kata aku kuat cemburu , tapi rupanya cemburu aku betul . kau buat semuanya salah aku , tapi kau selindung salah kau .



kau buat aku percaya dengan semua nehh . kau buat aku redha dengan apa yang berlaku . kau buat aku terima hakikat tuhh , tapi kau buat kerana just mengaburi mata aku . yes , aku memnag buta kan ? 


To a girl .
Sumpah , aku sayang kau . Sayang kau sangatsangat . Aku except benda nehh akan jadi , tapi aku percaya kat kauu . Sayang , aku terlampau percaya nya . Pada mula nya aku bia jea , sebab aku tahu kau tak bersalah . Aku still sayang kau lagi masa tuh , tapi kali nehh aku diperbodohkan . Alasan kau daa lapuk . Cukup sampai sini , aku ada hubungan dengan kau . Aku still sayang kau , sampai bilabila aku sayang kau . Tapi aku kecewa dengan kau , sangat kecewa . 3 bulan aku percaya tiada apapa , tapi cukup laa bulan aprill nehh semua ini berakhir . Maaf atas segalanya lepas nehh . 




aku takkan cakap , kalau aku tak nampak dengan mata aku sendiri .

tapelaa , TERIMAKASIH ATAS SEGALANYA .





No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik