Pages

Kuatkan diri (':




Hyepp !

Aku punya blog entry banyak pasal move onn , seriously aku dah boleh move on . Tapi mesti ada laa juga , aku rindu dia . Tapi sejak akhirakhir nehh , banyak sangat aku rindu dia . Terlampau rindu , maybe sebab event and setiap kali event pasti ada kaitan dia dan aku dan aku ingat memori tuhh balik . Huu :'(



Sejak akhirakhir nehh , aku asyik mimpi dia . Kalau mimpi pasal aku boleh terus move on kea , sepak dia kea , terajang dia kea takpelah jugak . Tapi nehh mimpi //sigh . And sebab mimpi tuhh laa , aku nangis pagipagi . Perghh ! mengalir dan terus mengalir kenapa mimpi tuhh muncul kembali ? Ya Allah , kuatkan lah hambamu yang lemah (':



Aku perasaan yang dia perasaan aku asyik tengok dia . Seriously , aku bukan nak tengok dia . Tapi setiap kali aku nak pandang , aku mesti nampak dia . Orang tunjuk , aku nampak dia . Aku pusing , aku nampak dia . Okay , aku angauu -.-



Tapi , aku dengar yang dia akan jadi milik orang lain dan dari perhatian aku pun memang perempuan tuhh sayang dia pun . So , banyak mana aku sayang dia pun . Hubungan kitaorang dah berakhir . Aku doakan hubuangan dia dengan perempuan tuhh , akan berkekalan . Aminnn <3 (:



Okay , aku tahu entry nehh macam semacam jea . Tapi biar lah , aku tulis dengan perasaan happy plus sedih plus gembira plus marah sikit . WAKAKAWAKAKAKA -.- . Okayyy , aku gilaaa . Byeebyee ! ^^


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik