Pages

I miss youu ,

Assalamualaikum (:


' what is true love i really mean ? '

Okay , i always keep this qouestion in my mind also in my heart , macam mana kita nak tahu yang kita betul sayang orang tuhh ? macam mana kita nak tahu yang kita cinta kan orang tuhh ?

Betul kea kalau orang tuhh kenal kan kita kea family dia , dia sayang kita ?
Betul kea kalau orang tuhh cemburu bila kita dengan orang lain , dia sayang kita ?
Betul kea kalau orang tuh hanta text ' morning , night ' , dia sayang kita ?
Betul kea kalau orang tuhh sanggup berubah demi kita , dia sayang kita ?
Betul kea kalau orang tuhh jadi lain dengan kita , dia sayang kita ?
Hmm ,



Hari nehh aku baru balik dari kem kawat , ex aku ada . Yeah , my ex . You didnt read a mistake (':

Masa tuhh , banyak perkara masuk dalam ingatan aku .
The moment aku kejutkan dia masa dia tidur masa kem khemah yang lepas ..
The moment dia ambil aku air masa kem yang lepas ,
The moment kitaorang group sekali .
The moment aku dengan dia makan sekali .
The moment dia bahagia bersama aku and the moment aku bahagia bersama dia .



Tapi kali nehh lain . Aku boleh nampak dia , aku boleh tengok dia , aku boleh dengar dia gelak , aku boleh tengok dia senyum , aku boleh tengok dia makan , aku boleh tengok dia dengan kawankawan dia . Tapi aku tengok dari jauh , aku usha dari jauh jea , aku tak boleh pergi dekat (':



Aku cakap yang aku rindu dia dekat kawan aku . Kawan aku ngek pergi cerita dekat dia and dia just jawab ' ade aku kesa ' Okay , aku tak salahkan dia . Lagipun kitaorang bukan ada hubungan dah pon , dia dah benci aku , dia dah tak sayang aku , dia dah bahagia tanpa aku . 

Tapi itu tak bermaksud aku boleh buat sama macam dia . Kalau aku dapat petik jari and lupakan semuanya , kalau lah boleh kan ? Hurt but it true , I CAN'T . Dia dah curi semuanya dari aku , semunya . Dia buat aku jadi ' heartless and hopeless ' . Dia buat aku hanya biarkan takdir yang menentukan . Kalau lah dia tahu betapa aku merinduai dia (':



Aku rindu dia .
Aku rindu dia yang duluee .
Tapi aku tak boleh bina ' time machine ' untuk undur masa yang dulue .

Hey awak , sumpah saya rindu awak sangatsangat (':





No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik